Long live Nanerpus

Aτυχέστατο παράδειγμα όπου μία αντιδιαφήμιση μέσα σε μία διαφήμιση γίενται πιο δημοφιλής από το brand που προβάλλει η διαφήμιση. Από την διαφήμιση των Denny’s που προβλήθηκε κατά τη διάρκεια του Super Bowl το μπανανοχταπόδι ονόματι Nanerpus όχι απλά ξεχώρισε, αλλά απέκτησε φανατικούς φίλους που γράφουν γι’αυτό τραγουδάκια με το κιλό και τα ανεβάζουν στο YouTube. Νομίζω ότι τα Denny’s αλλιώς είχαν φανταστεί την εξέλιξη της διαφήμισης.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: