Αδυναμίες

Η πιο αδύναμη διαφήμιση της Apple μέχρι τώρα. Η τόσο πετυχημένη συνταγή, μετά από αμέτρητα ταινιάκια με το ίδιο θέμα και μορφή, φαίνεται πια γερασμένη και αδύναμη. Ήρθε νομίζω το πλήρωμα του χρόνου ώστε η Apple να αλλάξει τακτική γιατί η Microsoft το έχει μυριστεί το παιχνίδι και κάνει πολλές κινήσεις να βγει από το δεινοσαυρικό της τέλμα και να παρουσιαστεί ως μία πιο νεανική και δυναμική εταιρία. Έτσι και αλλιώς αυτό το παραμύθι με τα Mac που δεν κρασάρουν να μην το ξανακούσω γιατί έχω πολλές ιστορίες να διηγηθώ. Αλλά και το περί «ιών» δεν είναι πια πολύ παλιό;

Advertisements

3 Responses to Αδυναμίες

  1. Ο/Η B. λέει:

    Έχω την αίσθηση πως το να προωθείς ένα προϊόν στα 00’s με την λογική πάρε-εμένα-για-να-είσαι-cool-και-sexy-και-όχι-εκείνο-γιατί-θα-δείχνεις-χοντρός-και-χαζός αποτελεί μελανό σημείο στην ιστορία της διαφήμισης, που δεν απέχει πολύ από την λογική των 80’s δείξε-λίγο-στήθος-μπουτι-μπας-και-πάρει-το-γιαούρτι…

    Από την άλλη βέβαια, whatever works…

    • Ο/Η tivlepo λέει:

      But it doesn’t work anymore. Και αυτό είναι το θέμα. Αρχικά ήταν fun να γελάμε όλοι με την βαρετή Microsoft, τώρα όμως βαρεθήκαμε τα ίδια ανέκδοτα της Apple. In any case ήταν μία καλή και αποτελεσματική καμπάνια, που όμως πλέον έφαγε τα ψωμιά της. Καιρός να αλλάξουν διαφημιστική.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: