Να το αποφύγω αυτό το εστιατόριο

Ο ευτραφής ψήστης, σύμβολο του (bear) sex, όλη μέρα μέσα στη κάπνα και τη τσίκνα βγαίνει από τη δουλειά και βρωμάει σαν μπιφτέκι. Η λύση στο πρόβλημά του έρχεται ως απορρυπαντικό με το όνομα Gain και η επικοινωνία είναι της Lapiz, Chicago. Τo tag: Your clothes were never there είναι πολύ καλό και προχωρημένο και δένει τέλεια με την επικοινωνία. Δυστυχώς εκτός του συγκεκριμένου visual δεν έχει ζωή και γι’αυτό είναι κακή επιλογή. Να προσθέσω επίσης ότι όταν το focus είναι το κοιλουμπίνι του κυρίου, δύσκολα ο καταναλωτής θα καταγράψει το καψερό το απορρυπαντικό.

gain

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: