Το γέλιο της τηγανητής πατάτας

Μετά από ένα απίστευτα δύσκολο τριήμερο με διαπραγματεύσεις και άλλα ευχάριστα, βρήκα επιτέλους λίγο χρόνο να κάνω βόλτα στό δίκτυο και έπεσα πάνω σε αυτή την πολύ καλοφτιαγμένη δουλειά της TBWA\Paris για τα Happy Meals των Mc Donald’s. Βέβαια υπάρχει πολύ υλικό για αρνητικό σχολιασμό, διότι οι πανούργοι marketeers αποσυνδέουν το διατροφικά ένοχο προϊόν από την χαμηλή του ποιότητα και το πακετάρουν με μία άσχετη ιδέα περί «χαράς». Αφού τι άλλο έχουν να πουν; Ότι είναι υγιεινό; Ότι είναι φτηνό; Όχι φυσικά, αφού έχουν να μας πουν ότι είναι χαρούμενο. Δεν κακομοιριάζω άλλο όμως, γιατί μετά από πολύ κούραση και εντελώς εξαντλημένος είδα κάτι ευχάριστο που με έκανε να γελάσω. Η δουλειά του character design είναι εξαιρετική και η καμπάνια περιλαμβάνει πολλά ακόμη σποτάκια που σίγουρα θα σε κάνουν να γελάσεις. Το αν σε κάνουν να φας αυτές τις αηδίες είναι άλλου παππά ευαγγέλιο.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: