Βαρβατίλα με ευασθησίες

Σπουδαία παραγωγή της AMV BBDO, London για την μπύρα Guinness. Με νέο tag: Bring It To Life και μία διάθεση που μέχρι τώρα μας είχαν συνηθίσει τα πιο σκληρά ποτά, η γνωστή μαύρη μπύρα στοχεύει σε ένα πιο νεανικό ανδρικό κοινό. Άντρες με οικολογική συνείδηση, μπρατσωμένοι και κομψοί ακόμη και κάτω από το νερό, είναι το νέο πρώτυπο του καταναλωτή της Guiness. Ο καθημερινός ανθρωπάκος που κρύβει την μπυροκοιλιά του κάτω από φαρδιά πουλόβερ μπορεί να αποσυρθεί στη γωνία της Pub και να πιεί κάποια άλλη μπύρα. Εδώ είμαστε παλληκάρια που στίβουμε την πέτρα και φοράμε ιταλικά κοστούμια όπου μας γουστάρει! Δεν ξέρω αν μία τέτοια στροφή θα κάνει καλό σε ένα παραδοσιακό brand, αλλά είναι πολύ τολμηρή κίνηση και γι’αυτό παίρνουν τα δικά μου συγχαρητήρια. Το αν πουλήσουν περισσότερες μπύρες θα το δούμε του χρόνου.

Advertisements

One Response to Βαρβατίλα με ευασθησίες

  1. Ο/Η Βασίλης λέει:

    Γι’ αυτό μου αρέσουν οι διαφημίσεις. Γιατί με πάνε στον κόσμο που θα’ θελα να ζω.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: