Το κεφαλάκι μου

Υπόδειγμα χρήσης του illustration σε έντυπη διαφήμιση από την AlmapBBDO, São Paulo για την Aspirin. Χρησιμοποιώντας την πυκνή εικονογράφηση ως μεταφορά της έννοιας «θόρυβος» και τοποθετώντας το χαπάκι στο κέντρο της σύνθεσης και μέσα στο κεφάλι ενός ανθρώπου, η καμπάνια αναφέρεται στην έννοια «αναλγητικό» χωρίς να πει τίποτα. Το tag: For a less painful world, είναι χαμένο μέσα στα χρώματα και πραγματικά είναι εντελώς αχρείαστο. Νομίζω ότι είναι το μοναδικό λάθος σε αυτό που βλέπω. Αλλά φαντάζομαι κάποιον στο marketing να χτυπιέται ότι υπάρχουν άνθρωποι που «δεν θα καταλάβουν» τη διαφήμιση χωρίς copy. Έχω ακούσει τέτοιους βλάκες…

Aspirin

Advertisements

One Response to Το κεφαλάκι μου

  1. Ο/Η Βασίλης λέει:

    Ευφάνταστη η εκτέλεση του ‘visual noise’. Μου άρεσε και με ζάλισε ταυτόχρονα. Πάω για ασπιρίνη.

    Και, ναι, οι ‘βλάκες’ μάλλον θέλουν να πιάσουν και αυτό το ποσοστό, το 0.02%.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: