Μα που είναι ο πελάτης;

2 εβδομάδες τώρα προσπαθώ να καταλάβω πως θα κάνω την εταιρία μου πελατοκεντρική! Αν δεν το έχεις πάρει μυρωδιά, το Customer Centricity είναι το νέο mot du jour. Ήμουν σε σεμινάριο με διάφορους σπουδαίους και μεγάλους την προηγούμενη εβδομάδα και όλοι προσπαθούσαμε να καταλάβουμε τι σημαίνει αυτός ο νέος όρος και πως θα κάνουμε πιο φιλικές προς τον πελάτη τις εταιρίες μας. Η μάνα μου που ήταν μια ζωή ψιλικατζού έχει πολύ καλή ιδέα για το τι σημαίνει για μία εταιρία να είναι πελατοκεντρική και δεν πήγε ποτέ σε κανένα σεμινάριο. Το κεφάλι μου είναι καζάνι και αύριο πρέπει να παρουσιάσω στον CEO τις ιδέες μου. Τα έχω παίξει και δεν ξέρω πόσο θα αντέξω να κάνω αυτή την τρελλή δουλειά πριν πάρω το one way ticket και επιστρέψω στην πατρίδα να καλλιεργήσω ελιές ή να σερβίρω καφέδες. Καλή μου νύχτα.

3 Responses to Μα που είναι ο πελάτης;

  1. Ο/Η Βασίλης λέει:

    Και εγώ έχω ένα χωραφάκι και σκέφτομαι να το σπείρω βαμπάκι το καλοκαίρι ;)

    Με άλλα λόγια, όλες οι δουλειές ίδιες είναι και κοντεύουν να μας τρελλάνουν…

  2. Εγώ καλλιεργώ ένα αμπελάκι 5-6 χρόνια τώρα αλλά…
    Το πρόβλημά μου΄παραμένει ίδιο με το δικό σας αν και σε παραλλαγή.
    Πως θα κάνω δηλαδή την ανθρωποκεντρική ζωγραφική μου ΚΑΙ πελατοκεντρική.
    Τούλάχιστον πίνω το κρασί μου και ξεχνιέμαι.

    • Ο/Η tivlepo λέει:

      Παρά τις φουσκωμένες θεωρίες ο καθένας μας ή γεννιέται πωλητής ή ματαιοπονεί αναζητώντας το ταλέντο που δεν έχει. Οπότε εβίβα και ας πάνε κάτω τα φαρμάκια.

Σχολιάστε

