Γιαγιάδες για τρέλλες

Προκλητικά έξυπνη διαφήμιση της Rethink Communications, Vancouver για το περιοδικό Science World. Μου αρέσει που έχει ένα σωρό επίπεδα ανάγνωσης, που δεν είναι αναμενόμενη, που αγγίζει θέμα ταμπού (την σεξουαλικότητα της 3ης ηλικίας) και που δεν δείχνει ποτέ το ίδιο το περιοδικό. Super.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: