Στο μυαλό του Ταραντίνο

Αληθινά παρανοϊκή, δηλαδή τυπικά γιαπωνέζικη διαφήμιση της SoftBank με πρωταγωνιστή τον Quentin Tarantino. Μία οικογένεια που αποτελείται από σκύλο πατέρα, μία γιαπωνέζα μητέρα, τη κόρη που είναι μία γιαπωνέζα pop-star και ο γιός που είναι αφροαμερικάνος. Ο Ταραντίνο δεν έχει λόγο που βρίσκεται εκεί και ο διάλογος δεν βγάζει κανένα απολύτως νόημα. Φυσικά δεν κατανοώ το γιαπωνέζικο χιούμορ, αλλά αναγνωρίζω σε αυτό την απόλυτη αφαίρεση σε όλα τα επίπεδα. Η εικόνα και το copy είναι βγαλμένα από το μυαλό ενός σχιζοφρενή και το προϊόν είναι ένα ευτελές σκυλάκι που συνδέεις με το κινητό σου.

Από τις δυνατότερες αναμνήσεις μου από το Τόκυο παραμένει το πρώτο μου βράδυ καρφωμένος μπροστά στην τηλεόραση να βλέπω τέτοιες διαφημίσεις. Μυαλό καμμένο.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: