Sex & Fun & Jeans

Πόση τρέλλα και γυμνό πρέπει να πουλήσω για να πουλήσω ένα τζηνάκι; Πολύ προφανώς! Οι τελευταίες καμπάνιες για 3 μεγάλα brands το επιβεβαιώνουν: Diesel (Anomaly, London), Meltin’Pot (Armando Testa, Milan), Wrangler (Fred & Farid, Paris). H Diesel συνεχίζει στο δρόμο της νεανικής πλάκας και θυμίζει έντονα τον παλιό της εαυτό αν και πρόσφατα άλλαξε διαφημιστική. Η Meltin’Pot αντιγράφει και αυτή τις παλιές καμπάνιες της Diesel, και γιατί όχι άλλωστε αφού ήταν πάντοτε επιτυχημένες. Τέλος η Wrangler κάνει ένα τολμηρούτσικο βήμα μπροστά και εστιάζει στα ζωώδη ένστικτα και μία «αλλιώτικη» οπτική. Το ζουμί όμως παραμένει ίδιο: Sex sells! Άντε και ολίγον fun να μη μας κράξουν για λιγούρηδες. Τα βαρβατωμένα τεκνά που ακολουθούν νομίζω ότι έχουν την ίδια γνώμη.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: