Ζωή σαν τραίνο

Στην πρόσφατα απλευθερωμένη αγορά των φαρμακείων της Σουηδίας, η αλυσίδα Apotek Hjärtat είναι το φαβορί για να γίνει το mega-brand στο χώρο της. Σε αυτή την καμπάνια της Åkestam Holst, η ζωή είναι ένα τραινάκι με τα πάνω του και τα κάτω του, τις χαρούμενες και τις σκοτεινές στιγμές. Καλή προσέγγιση για φαρμακείο και συμπαθητική ταινία με παντελώς αδιάφορο tag: Long live life. Μου θύμισε λίγο την Amelie, με την γλυκόπικρη διάθεση και την γνώριμη μουσική.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: