Κι’έτσι ξαφνικά

Υπερπαραγωγή της Mother Nature, Worldwide για την καμπάνια Spring 2010. Θα έβαζα tagline: Επιτέλους! γιατί εδώ μας ρήμαξε η βροχή και η γκριζάδα. Την ώρα που έφευγα από το γραφείο, είδα αυτό το δέντρο να έχει βάλει στο φουλ τα διαφημιστικά του μηνύματα προς μελισσούλες και άλλα έντομα. «Κάνω το αρχαιότερο επάγγελμα στον κόσμο» σκέφτηκα και πέρασα τις πύλες. Ποτέ δεν είχα δει το Marketing ως μία απλουστευμένη και απελπισμένη μίμηση του τρόπου με τον οποίο η φύση στέλνει τα μηνύματά της. Όσο ζω μαθαίνω.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: