All sizes matter

Με ένα προϊόν όπως τα αυτοκίνητα Smart, δεν πρέπει να ήταν και πολύ δύσκολο για την BBDO, Toronto να πείσει τον πελάτη για μία τόσο προχωρημένη καμπάνια. Με στόχο να μιλήσει για το βασικό προτέρημα του εν λόγω αμαξιού που είναι το μικρό του μέγεθος, η καμπάνια περιλαμβάνει παράλογες εικόνες όπως αυτή που βλέπεις, που όμως βγάζουν νόημα αν ο θεατής κάνει την υπέρβαση και προβάλει το μικρό Smart μέσα σε αυτή την οδική παράκρουση. Απαιτητική διαφήμιση, εικαστικό σαν κυβισμός και θρίαμβος του copy. Να τους χαίρονται οι μανούλες τους.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: