Μάνα κουράγιο

Στη γνωστή γραμμή που θέλει την Τequila να απευθύνεται σε πλακατζήδες μετα-εφήβους η Euro RSCG Chicago έφτιαξε για την Hornitos μία σειρά από αστείες ταινίες που βασίζονται σε εμπνευσμένο copy. Σε αυτή την 15άρα δύο φίλοι ανακαλύπτουν ότι η μάνα του ενός είναι περισσότερο απενοχοποιημένη απ’όσο θα ήθελαν. Ο λόγος όμως που αναφέρω αυτή την καμπάνια εδώ είναι ένα από τα καλύτερα tags που έχω δει τον τελευταίο καιρό: Purer than your intentions. Πολυεπίπεδο και ξεχωριστό tag για ένα brand που δεν σκίζεται να πρωτοτυπήσει όπως βλέπεις. Απορία: Ποιος επενδύει στη καζούρα του ονόματος Hornitos για να σπρώξει το brand? Αποτυχημένη στρατηγική μου φαίνεται.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: