Ναι, ναι, ναι

Ο μέγας κανόνας του marketing λέει ότι με το sex μπορείς να πουλήσεις τα πάντα. Συμφωνώ απολύτως! Δυστυχώς όμως έχει χρησιμοποιηθέι τόσο πολύ που δύσκολα προκύπτουν φρέσκες ιδέες που να είναι και πιπεράτες. Η συγκεκριμένη διαφήμιση της SapientNitro για την Footlocker, είναι και sexy και πανέξυπνη και με πείθει απόλυτα ότι ναι υπάρχει ακόμη πολύ sex στο μέλλον της επικοινωνίας.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: