Αμάν τι πάθαν τα Μanolo μου!

Θυμάμαι τα ωραία χρόνια που ξεκινούσα την καριέρα μου, και έμενα σε ένα μινιατούρα δυάρι στο Θησείο και έχωνα τα παπούτσια μου μέσα σε κουτιά στον πάτο της ντουλάπας με τα ρούχα μου. Όχι δεν έχωνα τα αθλητικά στις γόβες μου, γιατί τις γόβες τις απέφευγα :-) Υπέροχη καμπάνια της TBWA\Istanbul για την παπουτσοθήκη Hemnes της IKEA που παρουσιάζει αταίριαστους συνδυασμούς παπουτσιών υποδηλώνοντας έλλειψη χώρου. Φυσικά διάλεξα το συγκεκριμένο δημιουργικό γιατί έχω αδυναμία σε αυτό το συγκεκριμένο ροζ-μωβ του φόντου.

Σχολιάστε

