Τίτλοι τέλους

Τίτλοι τέλους. Λίγες ώρες ακόμη στη καρέκλα του Marketing. Σε λίγο φεύγω για άλλες περιπέτειες. Τέρμα η διαφήμιση, τα slogan και όλα τα συμπαρομαρτούντα. Περισσότερο σαν απαλό χάδι, παρά σαν σφαλιάρα ήρθε αυτό το νέο στη ζωή μου. Σαν να ήθελα αυτό να είναι ακριβώς που έπρεπε να μου συμβεί. Δεν έχω καμία διάθεση να παλέψω για την επικοινωνία, όπως έκανα από το 1997. 13 χρόνια γεμάτα καλές στιγμές, κακές και ανυπόφορες. Δεν έχω ιδέα αν η διαφήμιση θα με φέρνει σε αυτό το blog να μοιραστώ μαζί σου ιδέες. Για την ώρα μαζεύω τα πράγματά μου και φεύγω για μια καινούρια ζωή.

Σχολιάστε

