Αδύνατοι κόσμοι

Άλλη μία διαφήμιση εμπνευσμένη από την δουλειά του εικαστικού M.C. Escher και ειδικότερα τα έργα του που απεικονίζουν «αδύνατους κόσμους». Εδώ η βραζιλιάνικη Lew Lara TBWA επινόησε έναν γκρίζο κόσμο όπου το Nissan Tiida στο τέλος της αδύνατης διαδρομής του συναντάει μία αντλία βενζίνης. Το tag είναι Up to 16.8 km per liter και προσωπικά δεν μου λύνει καμία απορία. Τι προσπαθεί να πει ο ποιητής; Ότι με το νέο Nissan Tiida αργείς να χρειαστείς βενζινάδικο, ότι είναι προδιαγεγραμμένη η πορεία προς τη κρίση των τιμών της βενζίνης, ότι όπου κι’αν πας πάλι στο βενζινάδικο θα καταλήξεις; Ωραία αισθητικά καμπάνια, αλλά το νόημα μου ξεφεύγει. Υπάρχει κανείς που έπιασε το υπονοούμενο;

Σχολιάστε